08:46 h. Lunes, 14 de octubre de 2019

A xornada nos equipos do CB Noia

Tres victorias e as mesmas derrotas para os distintos equipos do clube noiés que competiron nesta pasada fin de semana

Stadio Sport  |  13 de enero de 2015 (17:17 h.)
Más acciones:

 

2ª DIVISIÓN INFANTIL MASCULINO:

FEDESA INSTITUTO ROSALÍA 43-67 C.B. LICEO DE NOIA 

Parciais: 12-15, 11-24, 11-16 e 9-11.

 

 

Victoria a domicilio do equipo infantil masculino noiés ante un moi bo rival.

O comezo do encontro destacou pola gran igualdade dos dous equipos, con intercambios constantes de canastras. Os erros de canastras doadas baixo o aro provocaban que os nosos se despegasen no electrónico.

No segundo cuarto o equipo visitante desatouse, apoiado nunha gran defensa que lle permitía correr a pracer e sacar vantaxes no xogo estático.

Tralo descanso, o partido continuou sendo dominado polos nosos rapaces ata o final do mesmo.

Cabe destacar o gran compromiso e as gañas de tódolos xogadores e a gran melloría con respecto ó inicio de tempada, pero ainda queda moito marxe de mellora.

Polo CB Noia xogaron e anotaron: Mateo (12), Hugo (2), Salgueiro, Hermida (5), Jorge Porras, Marcos (38), Santi (2), Jorge Mallo, Fran (2) e Quique (6).

 

PRIMEIRA DIVISIÓN SENIOR MASCULINO

C.D.R. FERROL 51 - 76 C.B. NOIA

Unha victoria máis para o peto do CB Noia, desta volta un partido cómodo o disputado polos de Miguel Gómez no pavillón de Caranza, cun resultado final de 51-76.

 

 

Comezou o partido cun quinteto noiés sorprendente con Xandre, Joseba, Juli, Forés e Chechu. O adestrador noiés consciente de que os de ferrolterra non tiñan referencias interiores, tentou de igualar as alturas para que non se xerasen vantaxes cos homes interiores, táctica que xa no primeiro cuarto se amosou cómo acertada, chegándose ó final do primeiro cuarto cun 10-16.

Na segunda tirada, o partido continuou pola mesma senda, mais o desacerto nos libres dos noieses facían que non se chegase ó descanso máis que con 9 puntos de vantaxe.

O terceiro cuarto foi o que rachou o encontro, cun Xandre en modo mvp, e con acerto no tiro exterior, o electrónico marcaba un 33-54, máis 21 que, salvo ecatombe no último cuarto, sería definitivo.

O último cuarto foi intrascendente, con intercambio de tiros libres, chegou o final 51-76.

Anotadores: Xandre (19), Joseba (11), Julián (0), Forés (3) e Chechu (22)-quinteto inicial - Andresito (0), Martín (7), Serxo (0), Roi (6), Barry (7), Ivi (1).

 

SEGUNDA DIVISION SENIOR FEMENINO

CB NOIA 52 - PELETEIRO 47

DERBI POR TODO LO ALTO EL VIVIDO EN LA TARDE DE HOY EN PABELLON ALONSO RODRIGUEZ.

SE ENFRENTABA EL LIDER E INVICTO, EL EQUIPO DE PELETEIRO, CONTRA LAS NUESTRAS, Y UNA VEZ MAS SE CUMPLIO EL DICHO, QUE DICE, QUE EL NOIA PUEDE PERDER CON LAS ULTIMAS, PERO TAMBIEN ES CAPAZ DE GANAR A LAS PRIMERAS. Y DICHO Y HECHO, EL EQUIPO SE ALZO CON LA VICTORIA DE UNA MANERA CONTUNDENTE LLEVANDOSE TODOS Y CADA UNO DE LOS CUARTOS DEL ENCUENTRO.

DE ESTA MANERA TAN BRILLANTE SE CERRABA LA PRIMERA VUELTA DE LA COMPETICION, CON LAS NUESTRAS EN UNA COMODA POSICION, QUE CONTAMOS PODER MEJORAR EN LA SEGUNDA VUELTA.

EL PARTIDO, MUY TÁCTICO, FUE BÁSICO LA DETERMINACION Y EL ESFUERZO DE LAS NUESTRAS QUE LAMENTABLEMENTE CONTABA CON NUMEROSISIMAS BAJAS, A LAS QUE TENEMOS QUE SUMAR LA SUFRIDA ESTA SEMANA. NOA SE ROMPIA EN EL ULTIMO CUARTO Y SERA BAJA AL MENOS TRES SEMANAS POR UNA ROPTURA FIBRILAR.

JUGARON Y ANOTARON:

ANDREA 18, NOELIA, SILVIA 7, MERI 6, CARMEN 8, MARIA, LAURA 3, NOA 4, ANA 6.

 

 

JUNIOR MASCULINO 2ª DIVISIÓN

EXTRUGASA RIO ULLA 47-45 CB NOIA

PARCIAIS: 12-4/09-20_14-15/12-6

Partido disputado na tarde do domingo en Pontecesures

Bo partido, en liñas xerais, do noso xuvenil que, a pesar da derrota, foron quen de competir durante todo o encontro.

Comezamos o partido con un xogo fluído, aínda que o desacerto fíxonos ir por debaixo durante o primeiro cuarto, no segundo cuarto seguimos xogando da mesma maneira, pero neste período fomos quen de mellorar a puntería e conseguir de este xeito pornos por riba no marcador.

O terceiro cuarto foi de transición, pois o partido decidiriase no último período, quizáis nestes derradeiros minutos o equipo chegou espeso e canso, pois neste fin de semana tiveron que xogar dous partidos con tan só seis xogadores, os erros propios e a precipitación axudaron a que o equipo local conseguise porse por riba a falta de dous minutos e desde enton, a pesar de loita, non fomos quen de traer a vitoria para a casa.

XOGARON E ANOTARON: UNAI 4, CARLOS 8, ASIER, PABLO 10, IVAN 19, VICTOR 2 E OSCAR2

 

2º DIVISIÓN CADETE FEMENINO:

CB NOIA AUTOS PATIÑO 38-47 LA SALLE PROYDE

Derrota para las noiesas en la vuelta a la competición. En lineas generales buen partido de las locales, donde las faltas y cansancio acumulado por las titulares decanto el partido del lado visitante.

Las locales empezaron el partido muy concentradas y con mucho ritmo de juego. Eso provocó las primeras ventajas locales. Poco a poco las visitantes se fueron metiendo en el partido hasta ponerse por delante en el marcador en el descanso (18-22).

Tras el paso por el vestuario, las locales volvieron salir muy fuertes y concentradas, adelantandose en el marcador hasta un +8 con un parcial de 12-0. Las rotaciones provocadas por las faltas favorecieron a las visitantes que se metieron otra vez en el partido llegando al final del 3º cuarto con empate a 30 y todo por decidir en el último periodo.

En este último periodo las santiaguesas llegaron mucho más frescas y eso les llevo a la victoria ante unas locales que lo intentaban y luchaban, pero que no eran capaces de anotar y que en defensa regalaban canastas fáciles. En este periodo las visitantes ganaron por 8 a 17 dejando la diferencia final a su favor en +9 (38-47).

Por el Autos Patiño jugaron:

Alba González, Laura Lema 2, Alba Ageitos 14, Ainhoa Errotaberea 2, Andrea Piñeiro, Miriam Romaní, Ángela Ces 2, Malena Senra, Carolina Romero 4 y Sara García 14.

 

SEGUNDA DIVISION CADETE FEMENINO

CB NOIA MUEBLES MUÑIZ 27 - PIO XII 83

LAS NOIESAS RECIBIAN LA VISITA DE LAS LIDERES INVICTAS DE LA CATEGORIA, EN LA MAÑANA DOMINICAL. Y RESPONDIERON MIENTRAS PUDIERON LAS NUESTRAS, YA QUE PLANTARON CARA A LAS SANTIAGUESAS EN LA PRIMERA MITAD, SE LLEGO AL DESCANSO CON UNA VENTAJA DE LAS SANTIAGUEAS DE 10 PUNTOS, 17-27.

EN LA SEGUNDA MITAD, UN PIO XII CON MAS RITMO, Y MAS GAS, ACELERABA Y PONIA A LAS LOCALES EN APRIETOS, DESBORDADAS Y SIN POSIBILIDAD DE CAMBIOS POR MOTIVO DE LAS BAJAS, LAS NUESTRAS CAPEARON EL TEMPORAL COMO PUDIERON, PERO FINALMENTE SUCUMBIERON ANTE EL PODERIO DE LAS DE PIO XII.

NO OBSTANTE, HAY QUE QUEDARSE CON LA PRIMERA MITAD Y LA ACTITUD Y EL COMPROMISO DE LAS JUGADORAS.

JUGARON Y ANOTARON:

MARIA 2, INSUA 11, SARA 5, AITANA 2, JESSICA, VERO 2, LIDIA 5.