01:27 h. Domingo, 20 de octubre de 2019

A xornada nos equipos do CB Noia

Fin de semana cheo de partidos nas categorías do conxunto noiés, con destacado derbi no cadete feminino

Stadio Sport  |  04 de febrero de 2015 (18:49 h.)
Más acciones:

 

PRIMEIRA DIVISIÓN

SIGALTEC 79-72 CB NOIA

Non se cumpriu a máxima deportiva de adestrador novo, victoria segura. O Sigaltec Vilagarcia impuxose ó cadro de Ángel Noya despois dun disputado encontro que se decidiu nos últimos intres ate un 79-72. Comezou o choque nun xelido pavillon de Fontecarmoa, cun CB Noia entonado no tiro exterior e un equipo local que a base de penetracions, unha característica do seu xogo, mantiña o marcador apretado cun optimista 16-19.

 

 

No segundo cuarto o Noia variou mais o seu xogo con un bo balance interior exterior, mais, cometeu moitas faltas o que fixo que a bandeira noiesa fose aproveitada polos locais que a base de tiros libres anotaban con facilidade chegandose o intermedio cun 36-38. Na reanudación o partido trabouse, a arbitraxe, ate o momento inadvertida, entrou a ser protagonista con técnicas diversas, nun primeiro intre os locais o que fixo que os noieses seguisen por diante no electrónico. Mais tras a técnica a Doval, adestrador local, o criterio mudou permitindo defensas mais duras e os contactos que antes eran falta agora eran acciones de xogo.

No último cuarto os berberecheiros tiveron a sua chance, pero una discutible antideportiva a Pallares, e outra vez os libres, xunto coas penetracions locais levaron o partido a un final 79-72.

Anotadores: Julián (14), Joseba (10), Roi (20), Iván (2) y Chechu (15)-cinco inicial- Alex (3), Andresito (2), Martín (0) e Pablito (6)

 

SEGUNDA DIVISIÓN SENIOR FEMININO

CB. Noia 52 - C.B. Allariz 43

Disputouse na tarde do domingo, " partido da xornada", da categoría femenina.

Chegaba o equipo noiés en plena racha de resultados con catro victorias consecutivas, e mediase ó conxunto ourensán de Allariz que estaba encaramado o liderato da clasificación, empatado con Peleteiro, e o igual que lle pasara ás colexiais, as de Ourense perderon no fortín noiés. O partido, moi disputado e igualado, comezou cunha lixeira vantaxe para as visitantes, pero as nosas axiña lle deron a volta ao electrónico, e xa gañaban ao término do primeiro dos cuartos de tan so un punto.
No segundo, a tónica foi a mesma, a presión das de Allariz rompían con facilidade ao Noia e aumentaba o resultado ata os catro puntos.

Na segunda metade, as visitantes aumentaron a presión, pero o exceso de faltas permitiu que as nosas levaran o electrónico á máxima diferencia de nove puntos.

O último cuarto foi un mero trámite e aínda que nun primeiro momento as visitantes parecían reaccionar, foron aplacadas rápidamente polas nosas. Desta maneira, mais práctica que brillante, o Noia conseguiu o quinto triunfo consecutivo e afiánzase nos postos de podiun.

Por parte do Noia xogaron e anotaron: Andrea 16, Noelia, Silvia 7, Paula, Meri 3, Carmen 15, Iria, Sara, Maria, Ana 7, Villar 4.

 

3ª DIVISIÓN SENIOR MASCULINO

Xuventude Dubresa 76-47 C.B.Noia

15-10/20-12//14-16/27-9

Partido disputado en la tarde del sábado en Val do Dubra, para el que el conjunto de Noia tuvo que desplazarse bajo mínimo de efectivos, 7 jugadores gracias al esfuerzo de Xandre y Brais que forzaron para estar a pesar de sus molestias físicas, por la coincidencia con el partido de los equipos juvenil y de primera división también a domicilio, y al gran gesto del equipo local, que no dio ninguna opción de cambiar el partido por miedo a disputarlo en igualdad de condiciones.

El encuentro empezó con el equipo noiés planteando una zona que dio un buen resultado, aguantando el ataque estático del equipo de Dubra y forzando pérdidas propias de un equipo de infantiles, lo que permitió mantenerse en una diferencia corta que daba opciones a ambos conjuntos.

El segundo cuarto fue más de lo mismo, con los visitantes aguantando y sacando muchas faltas al equipo local, que no era capaz de despegarse en el marcador a pesar de tener todo a favor como querían.

La vuelta del descanso puso a cada uno en su lugar, con los jugadores de Dubra estrellándose una y otra vez en la defensa noiesa, que al mismo tiempo era capaz de sacar ataques rápidos que castigaban la inoperancia local. La nota negativa la puso el comportamiento infantil y chulesco de algunos jugadores locales, que recurrieron a la burla dentro de la pista, picando continuamente a los jugadores visitantes. Como consecuencia el choque se endureció, y de nuevo se vio una muestra de la poca deportividad de algunos, provocando un momento de tensión con empujones que acabó con un jugador de cada equipo descalificado.

A partir de ahí los locales aprovecharon la desconcentración y el cansancio visitante para abrir brecha en el marcador y, una vez más, burlarse con cada canasta que metían.

A pesar de la derrota y de todo lo soportado, el equipo de Noia salió con buenas sensaciones, aguantando durante 30 minutos en un partido complicado desde antes de jugarlo.

Jugaron y anotaron: Rober (6), David, Brais (6), Óscar (15), Kevin (2), Paspi (5), Xandre (13)

 

SEGUNDA DIVISIÓN XUVENIL MASCULINA

C.B SANTA BAIA 33-41 CB NOIA

PARCIALES: 10-4/15-14_2-17/6-6

Partido disputado na tarde do sabado no pavillón de Santa Baia. Comezou o patido moi espeso estando os dous equipo mais de 5 minutos sen anotar, os nosos, sen embargo, eran quen de conseguir boas posición para anotar pero fallaban ata o máis doado.

No segundo cuarto todo mellorou, pero foi o terceiro cuarto onde a defensa nos permiteu poñernos por diante deixando o equipo local en tan so 2 puntos.

No último cuarto os nosos foron quen de aguantar o arreon dos locais que chegaronse a por a 2 puntos, pero de novo a defensa e tres bos ataques finiquitaron o partido.

XOGARON E ANOTARON: UNAI 11, CARLOS 6, VICTOR 2, ASIER 1, PABLO 2, OSCAR
2 E IVAN 17

 

CADETE FEMENINO

CB NOIA MUEBLES MUÑIZ 42- 35 CB NOIA AUTOS PATIÑO

Este sábado por la mañana se jugó el derbi entre los dos equipos cadetes femeninos del club. El muebles Muñiz contra el Autos Patiño.

La victoria se fue para el lado del Muebles Muñiz por 42-35 en un partido muy igualado.

 

 

El partido empezó con claro dominio del Autos Patiño que jugó unos muy buenos 10 primeros minutos donde se fue en el marcador con un parcial de 4-13. En el 2º cuarto las chicas del Muebles Muñiz se pusieron las pilas y devolvieron el parcial ante un Autos Patiño que perdía balones con mucha facilidad. En este cuarto las locales hicieron un 12-2 de parcial.

Tras el paso por los vestuarios, nada cambió. El Autos Patiño seguía regalando balones fáciles mientras que el Muebles Muñiz seguía castigando esas pérdidas y jugando cómodas en ataque.

Llegados al último cuarto, el partido estaba apretado. 30-26 para las hoy locales que dominaron el periodo sin problemas ante la nula defensa visitante y sus continuas pérdidas en ataque.

Con esta victoria el Muebles Muñiz da un paso adelante y se mete de lleno en la lucha por los cuatro primeros puestos de la clasificación mientras que el Autos Patiño da un paso atrás respecto a los últimos partidos. Se juega como se entrena!!

Otra diferencia importante a la hora del partido fue la cantidad de jugadoras que anotan. En el Muebles Muñiz anotaron 7 jugadoras siendo Sara Herbón la máxima anotadora con 11 puntos, pero don Miguens y Laura Insua anotaron 8 puntos, y Aitana Sampedro, y Lidia Pinto 6. Nuria Gerpe con 1 punto y Jessica Piñeiro con 2 fueron otras anotadoras. También jugaron Sofía Rodriguez y Veronica Baña. En el Autos Patiño solo anotaron 3 jugadoras, siendo Sara Garcia la mejor
anotadora del partido con 20 puntos. Alba Ageitos 8 y Carolina Romero 7.

También jugaron pero no anotaron Ainhoa Errotaberea, Laura Lema, Angela Ces, Alba Gonzalez, Malena Senra, Miriam Romaní y Andrea Romero.

 

2ª DIVISIÓN INFANTIL MASCULINO:

AD BASQUET AMES 64 - 54 C.B. LICEO DE NOIA

Parciais: 16-12, 15-13, 21-11 e 12-18.

Desprazouse a expedición noiesa na mañá do domingo a unha pista compricada, a do Milladoiro.

O partido comezou con numerosas alternativas no electrónico, pero os erros baixo os aros e os despistes defensivos provocaban que os o equipo local fose ós vestiarios vencendo por seis puntos (31-25).

Tras o descanso, un descoñecido CB Liceo de Noia deixou de xogar como nos ten acostumados, baixando os brazos e sen ningunha intensidade ni concentración, propiciando que o equipo de Ames dispuxera de ata 22 puntos de cantase neste cuarto.

Sen embargo, o equipo noiés supo repoñerse e saltou á pista no derradeiro cuarto con gañas de facer un bo papel, recuperando o xogo intenso e dinámico que leva realizando todo o ano. Pero a experiencia do rival e a inexperiencia arbitral non permitiron que os nosos rapaces non puderan culminar a ansiada remontada.

A falta de paciencia, a ansiedade por correr en todo momento e, sobre todo, os erros baixo os aros foron os que condenaron neste encontro.

Polo CB LICEO DE NOIA xogaron e anotaron: Mateo (7), Hugo, Marcos (30), Santi (10), José Hermida, Quique (5), Jorge Porras e Fran (2).

 

ALEVINES LICEO DE NOIA

Derrota de los alevines del CB Noia Liceo en un partido donde las rotaciones hicieron mucho daño al juego Noies. Un equipo es tan fuerte como su eslabón más débil. Por eso es importante trabajar en cada entrenamiento para subir el nivel de todos los jugadores. Destacar el trabajo y sacrificio de todo el equipo, y ese es el camino para seguir creciendo como jugadores y personas. Mañana vuelta a los entrenamientos con ilusión y ganas de seguir mejorando.

 

BABYBASKET LICEO DE NOIA

Los equipos de Babybasket del CB Noia Liceo aprovecharon la visita de los minis y preminis al CBPS para jugar un par de partidos amistosos contra los baby de dicho club. Los más pequeños del club demostraron muy buenas maneras dominando claramente los dos partidos. Queda mucho trabajo, pero entrenando duro y con paciencia irán mejorando cada vez más. Ellos son el futuro!!