07:21 h. Viernes, 23 de agosto de 2019

A xornada nos equipos do CB Noia

Seis triunfos e tres derrotas nas distintas categorías do clube noiés a pasada xornada

Stadio Sport  |  19 de enero de 2015 (17:28 h.)
Más acciones:

 

PRIMEIRA DIVISIÓN SENIOR MASCULINO

CB NOIA 68- 80 COB OURENSE

Segunda derrota consecutiva do CB Noia, e o que máis doloroso resulta, é que se produce na casa, diante dos siareiros, que durante esta tempada, padecen máis que disfrutan, do basket noiés.

Desta volta 68-80 marcaba o luminoso tralos 40 minutos de xogo, o que pecha unha primeira volta dos noieses obxectivamente decepcionante con 5 victorias e 6 derrotas.

O partido de hoxe transcurreu nunha liña homoxénea, dende o principio o COB Ourense comezou mandando no marcador, o tiro exterior dos ourensáns funcionaba cun acerto case infalible, e os locais cun xogo máis diverso, non permitían as vantaxes no primeiro cuarto, 19-21 ó final do mesmo.

Ata o descanso o CB Noia loitou por estar preto do rival, que seguía demostrando un nivel moi alto, tanto de xogo como de efectividade, pero os do berberecho, a base de traballo, facían que se chegase ó descanso cun 36-41.

Trala reanudación, máis do mesmo, as variantes defensas plantexadas polo Noia non conseguían frear o ritmo ofensivo do rival (55-58).

No último cuarto, os locais vian como, a pesar do esforzo, nunca se lograban poñer por diante, o que provocou unha ansiadade por ver como este partido tamén marchaba do Alonso Rodríguez, o que fixo que a pesar da gran actuación de Ricoy (30 puntos), os erros e a desesperación fixesen mella e se chegase á derrota final.

Agora queda comezar a segunda volta, outra vez o sábado na casa, co firme propósito de gañar partido a partido, para poñer ó CB Noia no lugar que merece na primeira nacional.

Anotadores: Julián (30), Martín (2), Roi (9), Iván (6) e Chechu (9)-quinteto inicial - Andresito (2), Serxo (4), Joseba (0), Alex (6) e Forés (-)

 

SEGUNDA DIVISION SENIOR FEMENINO

C.B. NOIA 71 - SIGALTEC 59

Primer partido de la segunda vuelta de la Liga Senior en el Alonso, ante un rival que nos batiera con claridad en el arranque de la liga y que hasta este momento nos igualaba en la clasificación.

Se deshizo el empate en la tarde del domingo gracias a un fantástico partido que disputaron los dos equipos. Llegaba el Noia con numerosísimas bajas que viene arrastrando en los últimos partidos y con la necesidad de hacerse fuerte en casa para poder aferrarse a los puestos de cabeza de la clasificación.

Cada equipo con sus armas, libraron una batalla a base de pundonor y esfuerzo. Las de Noia basándose en la defensa y en el dominio bajo los aros de Andrea, que con 42 puntos lideró el ataque de las noiesas. Por su parte, las de Villagarcía trataban de reducir las diferencias que, desde el primer momento, abrieron en el electrónico las noiesas (20 a 6) en el primer cuarto, con lanzamientos exteriores, que igualaban el marcador hasta una diferencia de 6 puntos al final del tercer cuarto, a base de triples (un total de 7).

Todo se decidiría en el último cuarto, donde las noiesas, de nuevo apretaron el acelerador para despegarse otros 6 puntos y así finiquitar el partido.

POR PARTE DEL NOIA JUGARON Y ANOTARON:
ANDREA 42, NOELIA, SILVIA 11, MERI 5, CARMEN 2, IRIA, MARIA, ANA 11.

 

JUNIOR MASCULINO 2ª DIVISIÓN

 

C.A.B. OBRADOIRO 58-28 C.B. NOIA

PARCIAIS: 16-8 // 12-8 // 18-8 // 12-4

Partido disputado na tarde do sábado no Lorenzo de la Torre (Santiago).

Nova derrota, como visitante, do equipo xuvenil que, a pesares do resultado, non xogou un mal partido.

O desacerto foi a tónica do equipo noiés durante todo o encontro, encadeando boas defensas con fallos no ataque, de este xeito fomos perdendo tódolos parciais, acabando o encontro cunha derrota, quizáis demasiado abultada.

Xogaron e anotaron:
Unai, Carlos, Asier 4, Pablo 2, Iván 17, Miguel e Óscar 5.

 

2ª DIVISIÓN CADETE MASCULINA

ROSALIA DE CASTRO FEDESA 21-56 CB NOIA

PARCIAIS: 4-14/8-10_6-16/3-16

Primeira e contundente vitoria do noso cadete que foi quen de xogar con moi boa actitude durante todo o encontro.

Non era doado o partido desta fin de semana pois xogabamos contra un equipo que nos gañara na primeira volta de 33 puntos, pero tan so cos promeiros minutos de partido xa se podía ver que a disposición dos nosos era distinta, defensa moi activa, fluidez en ataque e boas finalizacions.

Podemos destacar a boa dirección de xogo de André, o inusual acerto ofensivo de Javi e sobre todo o equipo, animándose e apoiándose, facendo que desta vez nin se apreciaran os cambios.

XOGARON E ANOTARON: José Fernández 8, Lois 2, Miguel 7, Asier, Jesús 3 , Dani 7, Javi 18, André 9, Martín, Alberto e Pablo 2.

 

CADETE FEMENINO SEGUNDA DIVISION

NOIA MUEBLES MUÑIZ 52 - LA SALLE PROYDE 51

Empezó la segunda vuelta de la liga cadete femenina en el Alonso Rodríguez, con un partido de infarto, que fue resuelto en la prórroga por las noiesas por un solo punto.

El encuentro tuvo una igualdad increíble desde el inicio del mismo. Empezaron las noiesas ganando de dos puntos el primero de los cuartos, pero en el segundo las santiaguesas igualaban el electrónico, llegando al intermedio con un 24 - 24. 

En la segunda mitad más de lo mismo, pero en esta ocasión empezaron dando las visitantes y se llevaron el tercer cuarto de cinco puntos. Le tocaba entonces a las noiesas, y así lo hicieron. Consiguieron igualar el electrónico a 2 minutos del final y dominar el 
partido. Cuando todo parecía sentenciado, de nuevo el coraje de las visitantes dejó el desenlace para la prórroga.

En la prórroga todo se puso de cara para las de La Salle, pero casi milagrosamente, las noiesas sacaron fuerzas de flaqueza y, con una presión inextremis, recuperaron el último balón y anotaron casi con la bocina.

El partido se lo pudo llevar cualquiera, pero al final se lo llevaron las que más creyeron en el triunfo.

POR PARTE DEL NOIA JUGARON Y ANOTARON:

MARIA 19, ESTHER, INSUA 16, SARA 2, NURIA 3, AITANA, JESSICA, SOFIA, VERONICA, VARA 2, LIDIA 10.

 

CADETE FEMININO 2ª DIVISIÓN

Fedesa 58-CB. Noia Autos Patiño 29.

En lineas generales muy buen partido de las noiesas durante 30 minutos en los que compitieron muy bien, pero por contra en los otros 10 minutos tuvieron demasiados errores que propiciaron muchas canastas fáciles para las locales.

El partido comenzó muy bien para el Autos Patiño que defendió muy intenso y donde solo los errores en canastas fáciles impidieron que acabaran el cuarto con ventaja.

Con el paso de los minutos la defensa seguía a muy alto nivel, pero delante seguían con muchos fallos en unos contra cero. Justo antes del descanso, dos minutos de desconcentración que aprovecharon las Santiaguesas para irse en el marcador de 18 puntos.

A la vuelta del descanso, siguió la misma tónica, buena defensa, y errores en canastas cómodas. Poco a poco se fue reduciendo la distancia, pero otra vez, dos minutos malos en cada cuarto y el FEDESA se despegaba en el marcador con canastas muy fáciles hasta la diferencia final.

Por el Autos Patiño jugaron:
Alba Gonzalez, Laura Lema, Alba Ageitos 7, Ainhoa Errotaberea 2, Andrea Piñeiro, Ángela Ces, Andrea Romero 4, Carolina Romero 14 y Sara García 2

 

2ª DIVISIÓN INFANTIL MASCULINO:

CB LICEO DE NOIA 58 - 23 NUCAMSA BASKET DEZA
Parciais: 6-10, 18-4, 24-5 e 10-4

Encontro desputado na tarde do domingo no pavillón Alonso Rodríguez de Noia.

O comezo de partido do equipo local caracterizouse por unha relaxación e apatía inauditas este ano: os numerosos erros baixo ambos taboleiros, as deconexións en defensa e a falta de orde en ataque, permitía sair victorioso do primeiro cuarto ó equipo de Lalín

Os trocos realizados e a intensidade de José Hermida, que contaxiou ós seus compañeiros no segundo cuarto fixo que o equipo noiés reaccionase e marchase ós vestiarios con dez puntos de vantaxe (24-14).

No terceiro cuarto a boa disposición dos locais, con Santi e Marcos dominando baixo os taboleiros, provocou que se rompera o partido, sacando unha diferencia de 19 puntos neste cuarto.

No último cuarto, o equipo do Barbanza dedicouse a xogar fácil e manter o resultado, chegando a aumentar a vantaxe no electrónico.

Polo CB LICEO DE NOIA xogaron e anotaron: Mateo (8), Hugo (2), Marcos (26), José Salgueiro (4), José Hermida (4), Jorge Porras e Fran (4).

 

ESCUELA LICEO DE NOIA (benjamines y alevines)

Doble victoria de los equipos de la escuela del CB Noia Liceo ante el CB Riveira en esta mañana de domingo. Las victorias vienen a mostrar la mejoría en el juego que poco a poco van adquiriendo los niños y niñas del club. Aún queda mucho trabajo, sobre todo en las finalizaciones donde se fallaron demasiadas sin oposición. Destacar sobre todo el trabajo e intensidad desplegados en defensa. Mañana lunes vuelta a los entrenamientos para seguir trabajando duro para seguir creciendo poco a poco como jugadores.